Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Om
Om tidskriften
Integritetspolicy
Kontakt
Sök
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
2021: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
2021: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
Publicerad:
2021-12-09
Artiklar
Användning av CEQ:s TM-skala för projektbaserade kurser
Damien Motte, Håkan Eftring, Katarina Elner-Haglund, Kirsten Rassmus-Gröhn, Anders Sjögren, Lise Jensen
PDF
Användning av beräkningsappar i Canvas
Michaël Grimsberg, Gunnar Lidén
PDf
Samarbetslärande i Endimensionell Analys
Sara Maad Sasane, Lena Zetterqvist
PDF
Hur får man balans i studierna?
En rapport om studie- och karriärvägledningens retentionsarbete
Ingrid Holmberg
PDF
Structured Approach for Enhanced Course Evaluation Meetings
Peter Persson, Ronnie Thomasson, Wiveca Axner, Hans Bagge
PDF (English)
Open Optics Module – av studenter, för studenter
Johan Mauritsson, Samuel Selleck
PDF
Är aktiva studenter på seminarium en utopi?
Bim Fagerström
PDF
Introducing Norm Creative Perspectives in Engineering and Design Educations
P.-O. Hedvall, P. Mattsson
PDF (English)
Students in CEQ-meetings
insights into how students prepare for the core part of the CEQ-process
Katja Eftring, Torgny Roxå
PDf (English)
Interaktiva föreläsningar i kurser inom beräk- ningsmekanik med Jupyter Notebooks
Jonas Lindemann
PDF
Aktivt inlärningsseminarium för undervisning av komplexa problem för förstaårsstudenter
Akram Abdul Hamid
PDF
Tools for improving student motivation used during online teaching in higher education due to Covid-19
Ebba Ruhe, Margaret Mcnamee, Guanqun Du, Jens Malmborg
PDF (English)
When are pedagogically motivated simplifications dangerous lies?
Mattias Alveteg
PDF (English)
Mass laboratory exercise on distance
M. Alsved, J. Löndahl
PDF (English)
Distance teaching: An opportunity to improve the teaching at the university?
Anna-Lena Sahlberg
PDF (English)
The LU PhD Writing Lab
Helping PhD students build effective and sustainable writing habits, one writing snack at a time
Virginia Boix, Josefin Lindström, Jennifer Löfgreen, Hampus Månefjord, Malin Pettersson, Jenny von Platten
PDF (English)
Serious gaming som verktyg för bättre (och roligare) lärande
K. Jönsson, S. Haghighatafshar, H. Aspegren, N. Andreasson
PDF (English)
Ledarskapsrelaterade ämnen i ingenjörsprogram – vem avgör vad och hur mycket?
Henrik Szentes
PDF
Accessibility of post-pandemic hybrid TLAs at LTH: What could be done?
Giana C. Lorenzini, Joacim Lundberg, Pimkamol Mattsson
PDF (English)
Teaching two course instances of online teaching – what changed from 2020 to the ”new normal”?
Per Warfvinge, Torgny Roxå
PDF (English)
Learning goals in PhD education: How can their usefulness be improved?
A. Månberger
PDF (English)
Autentisk examination – vad är det?
Sandra Nilsson
Informal learning mechanisms: Continual competence development for becoming successful in professional work
Pernilla Derwik
PDF (English)
Benefiting from online teaching experiences – a collaboration between two engineering courses
Ivar Björnsson, Jonas Niklewski
PDF (English)
BIOSPACE – A low-cost platform for problem- based learning in biophotonics
Hampus Månefjord, Meng Li, Christian Brackmann, Nina Reistad, Aboma Merdasa, Mikkel Brydegaard
PDF (English)
Home labs – are they here to stay?
Pelle Ohlsson, Andreas Ehn, Magnus Cinthio, Johan Gran, Ingrid Svensson, Per Augustsson
PDF (English)
Learning to innovate in uncertainty
Design thinking as a pedagogic approach to address real-world challenges in engineering education
Jessica Lagerstedt Wadin, Anders Warell
PDF (English)
Vad är viktigast för studenterna i deras digitala lärmiljö?
Sandra Nilsson, Torgny Roxå
PDF
Utvecklat av
Open Journal Systems
Språk
English
Svenska
Information
För författare