Martin Algotsson, Maria Evertsson, Karl-Henrik Nilsson, Björn Nyberg, György Marko-Varga ”CASE” - som verktyg för djupinlärning och tvärvetenskaplig kommunikation inom ingenjörsutbildningen Kräver prenumeration PDF
Nicklas Anttu, Sofia Fahlvik Svensson, Jesper Wallentin, Magnus Linderoth, Jonas Dürango Lärares, studenters och labbhandledares syn på labbrapporter Kräver prenumeration PDF
Pia-Maria Bondesson, Filip Lenrick, Frida Ojala, Per Tunå, Rikard Wellander Handledning av exjobb - Att uppmuntra självständigt arbete Kräver prenumeration PDF
Andreas Stolt, Karl Berntorp, Majed Sammak, Martin Hast Laborationsförhör i Reklerteknik AK Kräver prenumeration PDF
Anders Widd, Aivar Sootla, Anna-Lena Sahlberg, Anna Lindholm, Björn Johnsson Förståelseinriktad examination - Problem och möjliga lösningar Kräver prenumeration PDF
Fredrik Ejserholm, Johan Friberg, Jenny Karlsson, Linnea Larsson, Alfred Theorin Universitetslärares förberedelser - En studie om hur lärare utvecklar sitt sätt att förbereda sig inför undervisning Kräver prenumeration PDF
Erik Börjesson, Mats Galbe, Elin Johansson, Frida Pauly, Linn Petersson Yt- och djupinriktat lärande på LTH:s grundläggande kurser – Matematik i fokus Kräver prenumeration PDF
Johannes Hedman, Kristian Kallberg, Jenny Schelin, Nora Weber, Annika Weiber Handledning utan handhållning - Hur tycker doktorander och handledare vid LTH att handledning ska bedrivas? Kräver prenumeration PDF
Alper Cesur, Hanna Isaksson, Ylva Mellbin, Johan Nilsson, Sara Thylander Examensarbetet - med fokus på målrelaterat lärande Kräver prenumeration PDF
Magnus Carlquist, Isa Doverbratt, Frida Gustavsson, Christian Hultberg, Christian Stenqvist Individanpassad handledning av examensarbete Kräver prenumeration PDF
Karl Fridolf, Ellinor Hallström, Peter Persson, Jonathan Wahlquist, Robert Ågren Införandet av ett tidigt obligatoriskt kursmoment: Effekter på aktivitet och prestation Kräver prenumeration PDF
Ulrika Gunnerud, Emma Magnusson, Leena Liljedahl, Kristofer Hellman, Simone Schopper Plagiering ur ett pedagogiskt perspektiv Kräver prenumeration PDF