Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Om
Om tidskriften
Redaktion
Kontakt
Integritetspolicy
Sök
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
2011: Högskolepedagogisk introduktionskurs
2011: Högskolepedagogisk introduktionskurs
Publicerad:
2011-11-30
Articles
”CASE” - som verktyg för djupinlärning och tvärvetenskaplig kommunikation inom ingenjörsutbildningen
Martin Algotsson, Maria Evertsson, Karl-Henrik Nilsson, Björn Nyberg, György Marko-Varga
Kräver prenumeration
PDF
Lärares, studenters och labbhandledares syn på labbrapporter
Nicklas Anttu, Sofia Fahlvik Svensson, Jesper Wallentin, Magnus Linderoth, Jonas Dürango
Kräver prenumeration
PDF
Handledning av exjobb - Att uppmuntra självständigt arbete
Pia-Maria Bondesson, Filip Lenrick, Frida Ojala, Per Tunå, Rikard Wellander
Kräver prenumeration
PDF
Laborationsförhör i Reklerteknik AK
Andreas Stolt, Karl Berntorp, Majed Sammak, Martin Hast
Kräver prenumeration
PDF
Förståelseinriktad examination - Problem och möjliga lösningar
Anders Widd, Aivar Sootla, Anna-Lena Sahlberg, Anna Lindholm, Björn Johnsson
Kräver prenumeration
PDF
Universitetslärares förberedelser - En studie om hur lärare utvecklar sitt sätt att förbereda sig inför undervisning
Fredrik Ejserholm, Johan Friberg, Jenny Karlsson, Linnea Larsson, Alfred Theorin
Kräver prenumeration
PDF
Yt- och djupinriktat lärande på LTH:s grundläggande kurser – Matematik i fokus
Erik Börjesson, Mats Galbe, Elin Johansson, Frida Pauly, Linn Petersson
Kräver prenumeration
PDF
Handledning utan handhållning - Hur tycker doktorander och handledare vid LTH att handledning ska bedrivas?
Johannes Hedman, Kristian Kallberg, Jenny Schelin, Nora Weber, Annika Weiber
Kräver prenumeration
PDF
Examensarbetet - med fokus på målrelaterat lärande
Alper Cesur, Hanna Isaksson, Ylva Mellbin, Johan Nilsson, Sara Thylander
Kräver prenumeration
PDF
Individanpassad handledning av examensarbete
Magnus Carlquist, Isa Doverbratt, Frida Gustavsson, Christian Hultberg, Christian Stenqvist
Kräver prenumeration
PDF
Införandet av ett tidigt obligatoriskt kursmoment: Effekter på aktivitet och prestation
Karl Fridolf, Ellinor Hallström, Peter Persson, Jonathan Wahlquist, Robert Ågren
Kräver prenumeration
PDF
Plagiering ur ett pedagogiskt perspektiv
Ulrika Gunnerud, Emma Magnusson, Leena Liljedahl, Kristofer Hellman, Simone Schopper
Kräver prenumeration
PDF
Utvecklat av
Open Journal Systems
Språk
English
Svenska
Information
För läsare