Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Om
Om tidskriften
Redaktion
Kontakt
Integritetspolicy
Sök
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
2014: Högskolepedagogisk introduktionskurs
2014: Högskolepedagogisk introduktionskurs
Publicerad:
2015-02-20
Articles
Att motivera till djupinlärning under laborationer – en doktorands möjlighet att påverka undervisningskvalitén
Anna Fornell, Sebastian Hall, Sara Johansson, Jan-Erik Rosberg, Annette Wolff
Kräver prenumeration
PDF
Konflikhantering vid projekthandledning
Axel Eriksson, Robert Hallberg, Frida Lindberg, Adam Nilsson, Anna Persson
Kräver prenumeration
PDF
Clickers - Hur lärare på LTH använder sig av clickers för att skapa en interaktiv lärandemiljö under föreläsning
Andy Forreryd, Elisabeth Eriksson, Johan Thuvander, Mattias Brofelth, Pär Söderjhelm
Kräver prenumeration
PDF
Dugga som examinationsform - Analys av kursen Elektromagnetisk fältterori, ESS050
Izabelle Bäckström, Andreas Ericsson, Elin Malmqvist, Leif Siesing, Johan Simonsson
Kräver prenumeration
PDF
Hur överensstämmer studentens och handledarens syn på handledarens roll vid examensarbeten?
Vedad Alic, Caroline Fredriksson, Jonas Jakobsson, Dan Jönsson, Marcus Runefors
Kräver prenumeration
PDF
Pedagogisk granskning av muntlig tentamen
Victor Fransson, Tove Frykmer, Akram Abdul Hamid, Anders Klasson, Jonas Niklewski
Kräver prenumeration
PDF
Studenters förväntningar på handledning under examensarbete
Hanrik Almqvist, Fredric Bauer, Adnan Kadic, Hamse Kjerstadius, Matthias Lehner
Kräver prenumeration
PDF
Förebygga, hantera och lösa - handledning för att undvika destruktiva konflikter i projektgrupper
Kajsa Ahlgren, Pernilla Derwik, Per Gustafson, Monika Jonson, Oscar Svensson
Kräver prenumeration
PDF
Utvecklat av
Open Journal Systems
Språk
English
Svenska
Information
För läsare