Liknande artiklar
-
Ulrik Berggren,
Joel Hansson,
Formativ bedömning och återkoppling
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2025: Projektbaserad kollegiekurs: Bedömning och examination
-
Erik Alerstam,
Billy Kaldvee,
Johannes Lindén,
Oskar Nilsson,
Pontus Svenmarker,
Laborationsrapporten - krav, pedagogisk funktion och ansvar
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2008: Högskolepedagogisk introduktionskurs
-
Oskar Larsson,
Eva Frühwald Hansson,
Design av inlämningsuppgifter för ökad förståelse och mindre plagiat
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2013: Akademisk hederlighet: Studenter bortom plagiat
-
Karin Westerberg,
Helena Svensson,
Richard Kjellström,
Johan Bergström,
Utveckling av samarbetsförmåga - Översikt av civilingenjörs-, brandingenjörs- och arkitektutbildningen
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2009: Högskolepedagogisk introduktionskurs
-
Jens A. Andersson,
Florent Bernaudat,
Katharina Bruzelius,
Calle Lejdfors,
Anne Nilsson,
Att motivera förändring
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2004: Högskolepedagogisk introduktionskurs
-
Anders Bernland,
Richard Berntsson Svensson,
Petrik Clarberg,
Emelie Engström,
Peter Hammarberg,
Palmi Thor Thorbergsson,
Fripassagerare i grupparbeten: Förslag på lösningar
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2008: Högskolepedagogisk introduktionskurs
-
Kristina Nilsson,
Akademiskt skrivande för förstaårsstudenter
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2014: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
-
Jurek Pyrko,
Förbättring av lärandemönster - Litteraturtest i ständig utveckling
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2012: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
-
Stephen Burke,
Eva Eriksson,
Gunnar Modig,
Christian Sohl,
Cartin Tufvesson,
Är resultatet rimligt? Pedagogiska reflektioner kring LTH-studenters förmåga till kritiskt tänkande och rimlighetsbedömningar
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2005: Högskolepedagogisk introduktionskurs
-
Anna Fornell,
Sebastian Hall,
Sara Johansson,
Jan-Erik Rosberg,
Annette Wolff,
Att motivera till djupinlärning under laborationer – en doktorands möjlighet att påverka undervisningskvalitén
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2014: Högskolepedagogisk introduktionskurs
<< < 1 2 3 4 5 > >>
Du kanske också starta en avancerad sökning efter liknande artiklar för den här artikeln.