Anna Bernstrand, Martin Ek, Anders Holmqvist, Anna Siegbahn, Linda Önnby Strategier för att undvika freeriding - Erfarenheter från lärare och studenter Kräver prenumeration PDF
Mattias Borg, Maciek Borysiuk, Henrik Hofgren, Nils-Erik Olofsson, Linda Vallenhag Handledare och studenters åsikter gällande riktlinjer för laborationsrapporter Kräver prenumeration PDF
Karin Ericsson, Marianne Sandin, Anna Sandström, Sandra Sernbo, Magnus Wikander Feedback vid handledning av examensarbete vid LTH Kräver prenumeration PDF
Helen Soneson, Johannes Töger, Petter Wallentén, Yang Xing, Johan Öinert Eslövsdivision och andra befästa missuppfattningar inom högre utbildning Kräver prenumeration PDF
Emma Söderberg, Niklas Borg, Johan Löfgren, Jörgen Svensson Härifrån till färdigheten – uppfattningar om färdighetsmål inom D-programmet Kräver prenumeration PDF
Joakim Bood, Patrik Nyman, Karl-Magnus Persson, Moa Sporre, Can Xu Vad är en bra lärare? Kräver prenumeration PDF
Alexander Cedergren, Hedvig Paradis, Helena Pålsson, Maja Jakesevic, Sanne Johansson Studentens inriktning till lärande Kräver prenumeration PDF
Christina Isaxon, Erik Johansson, Carl Lidgard, Erik Nordin, Jenny Rissler Gränsdragningen för universitetslärare i relationen gentemot studenterna – en analys av det egna förhållningssättet till yrkesmässighet och det privata Kräver prenumeration PDF
Elisabeth Joelsson, Benny Palmqvist, Jessica Dahlström, Lena Nordström, Mattias Levin Operativ utvärdering för en förbättrad laboration Kräver prenumeration PDF
Erik Lind, David Lindgren, Gustav Nylund, Henrik Persson, Claes Thelander Doktoranders syn på labhandledning – fest eller kolera? Kräver prenumeration PDF
Berglind Hallgrimsdottir, Nils Johansson, Oskar Johansson, David Lindelöw, Fredrik Pettersson Kamratgranskning som lärandeprocess Kräver prenumeration PDF
Elna Heimdal Nilsson, Peter Falck, Per Falås, Ia Rosenlind, Malin Lindstedt Självutvärdering i problembaserad inlärning Kräver prenumeration PDF