Articles
2018: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
Blended learning – mixed outcome?
- Gunnar Lidén
- Mats Galbe
- Michaël Grimsberg
- Helena Svensson
-
Inskickad
-
25 oktober 2019
-
Publicerad
-
2018-12-06
Abstract
Vi har arbetat med kursutveckling med kursen Reaktionsteknik som ges obligatoriskt för bioteknik- och kemiteknikprogrammen på LTH. Vår utgångspunkt var att förnya kursen i samband med förändringar i lärarstaben och då åstadkomma ett upplägg med färre klassiska
föreläsningar och en ökad aktiv tid för deltagande studenter. Vi har stött på några frågeställningar som återkommer när vi diskuterar införandet av ”Blended learning” med andra lärare och studenter.
Liknande artiklar
-
Baktash Behmanesh,
David Kinsella,
Rohon Kundu,
Michiel Sandra,
Ashkan Sheikhi,
Why learn at traditional universities when there are online alternatives?
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2021: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
-
Caroline Hallin,
Elizabeth Bjarnason,
Henrik Svarrer Larsen ,
Pablo Villanueva Perez,
Quoc Dat Pham,
Ricardo Bernardo,
The Role of Research Seminars in Ph.D. Supervision at LTH
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2020: Docent/Readership course
-
Felix Agner,
Alexander Dürr,
Marcus Greiff,
Heera Menon,
Guoda Tian,
Successful Emergency Remote Teaching and a Case Study at Lund University
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2020: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
-
Ali Alhelfi,
Lei Wang,
Sudhanshu S. Pawar,
Valeria Wallace,
Zahra Ghorbani-Thari,
Assessing Learning in Higher Education
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2012: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
-
Anna Adell,
Björn Almström,
Mohsen Bayat Pour,
Christian Mattsson,
Claude Pagnon Eriksson,
Motivation and learning approaches in a post-corona, online learning environment
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2021: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
-
Agnieszka Czachura,
Joel Hansson,
Daria Ivina,
Mikael Kervall,
Emma Strömblad,
Interaction in virtual classrooms: Challenges and strategies for teachers
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2021: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
-
Martin Andersson,
Affective learning in engineering education
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2020: Developing and leading courses at LTH
-
Martin Hooper,
Sardu Bajracharya,
Lorenzo Di Lucia,
Maisam Abbasi,
Tuerdi Maimaityili,
The Challenges of E‐Learning: A SWOT Analysis of Online Courses
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2010: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
-
Giana Carli Lorenzini,
Christina Sakellariou,
Teaching students of multidisciplinary backgrounds: How to offer equal and fair opportunities for learning
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2021: Developing and leading courses at LTH
-
Anton Risberg Alaküla,
UDL principles in hybrid teaching, focusing on students with ADHD
,
Projekt- och konferensrapporter - CEE, LTH: 2022: Introduction to Teaching and Learning in Higher Education
1 2 3 > >>
Du kanske också starta en avancerad sökning efter liknande artiklar för den här artikeln.