Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Login
Home
/
Archives
/
2018: Conference on Teaching and Learning - Proceedings
2018: Conference on Teaching and Learning - Proceedings
Published:
2019-10-30
Articles
Kontinuerlig examination via automaträttade webbquizzar
Frank Wikström
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Sommarinläsning med lärarstöd: uppmuntran och vägledning
Patrik Persson, Anna Axelsson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
How can we make teaching more inclusive?
Bitte Rydeman, Håkan Eftring, Per-Olof Hedvall
Requires Subscription
PDF
What influences teachers to develop their pedagogical practice?
Per Warfvinge, Torgny Roxå, Jennifer Löfgreen
Requires Subscription
PDF
Valid, scalable, authentic, on-site, digital, individual assessment of programming skills
Thore Husfeldt
Requires Subscription
PDF
Experiential Learning Theory as a Teaching Method in Climate Smart Architecture and Urban Design
Moohammed Wasim Yahia
Requires Subscription
PDF
Expanding Architecture: Critical perspectives from within a school of architecture
Sandra Kopljar, Emma Nilsson, Ida Sandström
Requires Subscription
PDF
Certifiering av icke-tekniska ingenjörskompetenser, går det?
Christin Lindholm, Mats Lilja, Christian Nyberg, Ylva Oscarsson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Memory Work as a methodology for evaluating learning in online environments
Line Palle Andersen
Requires Subscription
PDF
A Self-Sustaining Model for Peer-to-Peer Engineering Education Among Children in Low Resource Environments
Henry Pigot
Requires Subscription
PDF
Gender and equality sensitive situations in teaching – can we detect and manage them as they happen?
A. Wierzbicka, J. Borell
Requires Subscription
PDF
Våta laborationer i Bioteknik- och Kemiteknikprogrammen – uppnås önskade laborationsfärdigheter?
Jenny Schelin, Margareta Sandahl
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Utveckling av grundkursen i VA-teknik med hjälp av digitala pedagogiska verktyg
Karin Jönsson, Henrik Aspegren, Åsa Davidsson, Michael Cimbritz
Requires Subscription
PDF (Svenska)
High Quality Assessment and Measurement of Competency in Engineering Education
Thorsten Braun, Simone Loewe, Nadine Wagener-Böck, Freya Willicks
Requires Subscription
PDF
Moodle som stöd för aktivt lärande
Anna Axelsson, Sandra Nilsson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Blended learning – mixed outcome?
Gunnar Lidén, Mats Galbe, Michaël Grimsberg, Helena Svensson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Tydligare mål och förväntningar i projektbaserade kurser
Damien Motte, Lise Jensen, Håkan Eftring, Katarina Elner-Haglund, Kirsten Rassmus-Gröhn, Anders Sjögren
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Inte bara flum: hur Sceniskt framförande i föreläsningar påverkar LTHs lärare
Jennifer Löfgreen, Harald Leander, Öivind Andersson, Michael Cimbritz, Christina Isaxon, Damien Motte, Malin Lindstedt, Dragi Anevski, Cintia Bertacchi Uvo, Johan Mauritsson, Kerstin Sernhed
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Måluppfyllelse, progression och kvalitetsarbete
Per Andersson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Lessons of Feedback in Higher Education in Sweden
Peter Persson, Stephen Marr, Klas Hjort, Arun Rana, Alfredo Mendoza
Requires Subscription
PDF
Introduktion av datorbaserade beräkningshjälpmedel på grundnivå i ingenjörsutbildningarna
Madeleine Hermann
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Visuell kommunikation – ett verktyg för kompetensöverföring och kreativ utveckling
Mikael Widell Blomé
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Teaching international students: How do we integrate their international experiences?
S. Arvidsson
Requires Subscription
PDF
Article Incubator: building interdisciplinary academic writing skills amongst PhD students
Jenny Palm, Jessika Luth Richter, Steven Curtis, Björn Wickenberg, Heather Schoonover
Requires Subscription
PDF
Vad räknas som belägg för studenters måluppfyllelse?
M. Alveteg, R. Larsson, E. Leire, JO. Malm, J. Mauritsson, S. Nilsson, P. Nordbeck, LH. Ståhl
Requires Subscription
PDF (Svenska)
How to (and why) use Python to teach introductory Calculus
Jan-Fredrik Olsen
Requires Subscription
PDF
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Svenska
Information
For Readers