Frank Wikström Kontinuerlig examination via automaträttade webbquizzar Requires Subscription PDF (Svenska)
Patrik Persson, Anna Axelsson Sommarinläsning med lärarstöd: uppmuntran och vägledning Requires Subscription PDF (Svenska)
Bitte Rydeman, Håkan Eftring, Per-Olof Hedvall How can we make teaching more inclusive? Requires Subscription PDF
Per Warfvinge, Torgny Roxå, Jennifer Löfgreen What influences teachers to develop their pedagogical practice? Requires Subscription PDF
Thore Husfeldt Valid, scalable, authentic, on-site, digital, individual assessment of programming skills Requires Subscription PDF
Moohammed Wasim Yahia Experiential Learning Theory as a Teaching Method in Climate Smart Architecture and Urban Design Requires Subscription PDF
Sandra Kopljar, Emma Nilsson, Ida Sandström Expanding Architecture: Critical perspectives from within a school of architecture Requires Subscription PDF
Christin Lindholm, Mats Lilja, Christian Nyberg, Ylva Oscarsson Certifiering av icke-tekniska ingenjörskompetenser, går det? Requires Subscription PDF (Svenska)
Line Palle Andersen Memory Work as a methodology for evaluating learning in online environments Requires Subscription PDF
Henry Pigot A Self-Sustaining Model for Peer-to-Peer Engineering Education Among Children in Low Resource Environments Requires Subscription PDF
A. Wierzbicka, J. Borell Gender and equality sensitive situations in teaching – can we detect and manage them as they happen? Requires Subscription PDF
Jenny Schelin, Margareta Sandahl Våta laborationer i Bioteknik- och Kemiteknikprogrammen – uppnås önskade laborationsfärdigheter? Requires Subscription PDF (Svenska)
Karin Jönsson, Henrik Aspegren, Åsa Davidsson, Michael Cimbritz Utveckling av grundkursen i VA-teknik med hjälp av digitala pedagogiska verktyg Requires Subscription PDF (Svenska)
Thorsten Braun, Simone Loewe, Nadine Wagener-Böck, Freya Willicks High Quality Assessment and Measurement of Competency in Engineering Education Requires Subscription PDF
Gunnar Lidén, Mats Galbe, Michaël Grimsberg, Helena Svensson Blended learning – mixed outcome? Requires Subscription PDF (Svenska)
Damien Motte, Lise Jensen, Håkan Eftring, Katarina Elner-Haglund, Kirsten Rassmus-Gröhn, Anders Sjögren Tydligare mål och förväntningar i projektbaserade kurser Requires Subscription PDF (Svenska)
Jennifer Löfgreen, Harald Leander, Öivind Andersson, Michael Cimbritz, Christina Isaxon, Damien Motte, Malin Lindstedt, Dragi Anevski, Cintia Bertacchi Uvo, Johan Mauritsson, Kerstin Sernhed Inte bara flum: hur Sceniskt framförande i föreläsningar påverkar LTHs lärare Requires Subscription PDF (Svenska)
Peter Persson, Stephen Marr, Klas Hjort, Arun Rana, Alfredo Mendoza Lessons of Feedback in Higher Education in Sweden Requires Subscription PDF
Madeleine Hermann Introduktion av datorbaserade beräkningshjälpmedel på grundnivå i ingenjörsutbildningarna Requires Subscription PDF (Svenska)
Mikael Widell Blomé Visuell kommunikation – ett verktyg för kompetensöverföring och kreativ utveckling Requires Subscription PDF (Svenska)
S. Arvidsson Teaching international students: How do we integrate their international experiences? Requires Subscription PDF
Jenny Palm, Jessika Luth Richter, Steven Curtis, Björn Wickenberg, Heather Schoonover Article Incubator: building interdisciplinary academic writing skills amongst PhD students Requires Subscription PDF
M. Alveteg, R. Larsson, E. Leire, JO. Malm, J. Mauritsson, S. Nilsson, P. Nordbeck, LH. Ståhl Vad räknas som belägg för studenters måluppfyllelse? Requires Subscription PDF (Svenska)
Jan-Fredrik Olsen How to (and why) use Python to teach introductory Calculus Requires Subscription PDF