Sandra Nilsson, Torgny Roxå Vad är viktigast för studenterna i deras digitala lärmiljö? Kräver prenumeration PDF
Damien Motte, Håkan Eftring, Katarina Elner-Haglund, Kirsten Rassmus-Gröhn, Anders Sjögren, Lise Jensen Användning av CEQ:s TM-skala för projektbaserade kurser Kräver prenumeration PDF
Ingrid Holmberg Hur får man balans i studierna? En rapport om studie- och karriärvägledningens retentionsarbete Kräver prenumeration PDF
Peter Persson, Ronnie Thomasson, Wiveca Axner, Hans Bagge Structured Approach for Enhanced Course Evaluation Meetings Kräver prenumeration PDF (English)
Johan Mauritsson, Samuel Selleck Open Optics Module – av studenter, för studenter Kräver prenumeration PDF
P.-O. Hedvall, P. Mattsson Introducing Norm Creative Perspectives in Engineering and Design Educations Kräver prenumeration PDF (English)
Katja Eftring, Torgny Roxå Students in CEQ-meetings: insights into how students prepare for the core part of the CEQ-process Kräver prenumeration PDf (English)
Jonas Lindemann Interaktiva föreläsningar i kurser inom beräk- ningsmekanik med Jupyter Notebooks Kräver prenumeration PDF
Akram Abdul Hamid Aktivt inlärningsseminarium för undervisning av komplexa problem för förstaårsstudenter Kräver prenumeration PDF
Ebba Ruhe, Margaret Mcnamee, Guanqun Du, Jens Malmborg Tools for improving student motivation used during online teaching in higher education due to Covid-19 Kräver prenumeration PDF (English)
Mattias Alveteg When are pedagogically motivated simplifications dangerous lies? Kräver prenumeration PDF (English)
Anna-Lena Sahlberg Distance teaching: An opportunity to improve the teaching at the university? Kräver prenumeration PDF (English)
Virginia Boix, Josefin Lindström, Jennifer Löfgreen, Hampus Månefjord, Malin Pettersson, Jenny von Platten The LU PhD Writing Lab: Helping PhD students build effective and sustainable writing habits, one writing snack at a time Kräver prenumeration PDF (English)
K. Jönsson, S. Haghighatafshar, H. Aspegren, N. Andreasson Serious gaming som verktyg för bättre (och roligare) lärande Kräver prenumeration PDF (English)
Henrik Szentes Ledarskapsrelaterade ämnen i ingenjörsprogram – vem avgör vad och hur mycket? Kräver prenumeration PDF
Giana C. Lorenzini, Joacim Lundberg, Pimkamol Mattsson Accessibility of post-pandemic hybrid TLAs at LTH: What could be done? Kräver prenumeration PDF (English)
Per Warfvinge, Torgny Roxå Teaching two course instances of online teaching – what changed from 2020 to the ”new normal”? Kräver prenumeration PDF (English)
A. Månberger Learning goals in PhD education: How can their usefulness be improved? Kräver prenumeration PDF (English)
Pernilla Derwik Informal learning mechanisms: Continual competence development for becoming successful in professional work Kräver prenumeration PDF (English)
Ivar Björnsson, Jonas Niklewski Benefiting from online teaching experiences – a collaboration between two engineering courses Kräver prenumeration PDF (English)
Hampus Månefjord, Meng Li, Christian Brackmann, Nina Reistad, Aboma Merdasa, Mikkel Brydegaard BIOSPACE – A low-cost platform for problem- based learning in biophotonics Kräver prenumeration PDF (English)
Pelle Ohlsson, Andreas Ehn, Magnus Cinthio, Johan Gran, Ingrid Svensson, Per Augustsson Home labs – are they here to stay? Kräver prenumeration PDF (English)
Jessica Lagerstedt Wadin, Anders Warell Learning to innovate in uncertainty: Design thinking as a pedagogic approach to address real-world challenges in engineering education Kräver prenumeration PDF (English)