Hoppa till primär navigationsmeny Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till sidfot

Articles

2018: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings

Blended learning – mixed outcome?

  • Gunnar Lidén
  • Mats Galbe
  • Michaël Grimsberg
  • Helena Svensson
Inskickad
25 oktober 2019
Publicerad
2018-12-06

Abstract

Vi har arbetat med kursutveckling med kursen Reaktionsteknik som ges obligatoriskt för bioteknik- och kemiteknikprogrammen på LTH. Vår utgångspunkt var att förnya kursen i samband med förändringar i lärarstaben och då åstadkomma ett upplägg med färre klassiska
föreläsningar och en ökad aktiv tid för deltagande studenter. Vi har stött på några frågeställningar som återkommer när vi diskuterar införandet av ”Blended learning” med andra lärare och studenter.

Liknande artiklar

1 2 3 > >> 

Du kanske också starta en avancerad sökning efter liknande artiklar för den här artikeln.