Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Om
Om tidskriften
Redaktion
Kontakt
Integritetspolicy
Sök
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
2006: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
2006: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
Publicerad:
2013-05-15
Articles
Tandem Courses – Students coaching students
Görel Hedin, Lars Bendix, Boris Magnusson, Lennart Ohlsson
Kräver prenumeration
PDF (English)
Morot och piska -Aktionsforskning kring kontinuerlig examination
Ulf Ellervik
Kräver prenumeration
PDF
Erfarenheter av kommunikation av projektarbetens pedagogiska syften
Jonas Borell, Anders Gudmundsson
Kräver prenumeration
PDF
Matematikdidaktik för högskolans lärare
Gerd Brandell, Lena Zetterqvist
Kräver prenumeration
PDF
Muntlig kontinuerlig examination
Richard Lundin
Kräver prenumeration
PDF
Experimentera hemma med utrustningen i universitetens övningslaboratorier
Ingvar Gustavsson, Johan Zackrisson, Henrik Åkesson, Lars Håkansson
Kräver prenumeration
PDF
Lärande genom deltagande i praktikgemenskaper
Hans Kyhlbäck, Marcus Sanchez, Björn Stille, Monica Nilsson, Berthel Sutter
Kräver prenumeration
PDF
Free-riding in Group Work - Mechanisms and Countermeasures
Per Ola Börjesson, Ali Hamidian, Eligijus Kubilinskas, Ulrike Richter, Kim Weyns, Per Ödling
Kräver prenumeration
PDF (English)
Sustainable Assessment in Engineering Education – critical features of the examination process
Åsa Lindberg-Sand, Thomas Olsson
Kräver prenumeration
PDF (English)
Causal Loop Diagrams–promoting deep learning of complex systems in engineering education
Hördur V. Haraldsson, Salim Belyazid, Harald U. Sverdrup
Kräver prenumeration
PDF (English)
Effektivt pædagogisk udviklingsarbejde - hvordan gør man det?
Jørgen Lange Nielsen, Aage Birkkjær Lauritsen
Kräver prenumeration
PDF
Interdisciplinary skills in architectural and engineering education programs - The pedagogical challenge
Niclas Andersson, Pernille Hammar Andersson
Kräver prenumeration
PDF (English)
”Alla vägar bär till Rom” eller ”Får man göra hur man vill?”
Ander Axelsson, Per Borgquist
Kräver prenumeration
PDF
Pedagogical Patterns – a method to capture best practices in teaching and learning
Eva Magnusson
Kräver prenumeration
PDF (English)
Undervisnings- och forskningsmeriter – två sidor av samma mynt
Susanne Pelger, Anders Ahlberg
Kräver prenumeration
PDF
Återkoppling som del i lärandeprocessen
Anton Cervin, Charlotta Johnsson, Ander Robertsson, Tobias Rydén
Kräver prenumeration
PDF
Pair Teaching – an eXtreme Teaching Practice
Roy Andersson, Lars Bendix
Kräver prenumeration
PDF (English)
Kontinuerliga självvalda kontroller under kursgång
Johan M. Karlsson
Kräver prenumeration
PDF
Examination av enskilda studenters insatser i grupparbeten
Eva Berg, Klas Ernald Borges
Kräver prenumeration
PDF
Forskningens betydelse för undervisningen – ett diskussionsunderlag
Anders Ahlberg, Susanne Pelger
Kräver prenumeration
PDF
Deliberativa samtal för pedagogisk utveckling
Thomas Olsson
Kräver prenumeration
PDF
Significant Networks for Educational Development
Torgny Roxå, Katarina Mårtensson
Kräver prenumeration
PDF (English)
Djupinlärning trots dålig pedagogik eller ytinlärning trots god pedagogik?
Mattias Alveteg, Christer Wingren
Kräver prenumeration
PDF
Engagerande undervisning – en genusfråga?
Charlotta Johnsson, Ebrahim Parhamifar, Per Ödling
Kräver prenumeration
PDF
Kemi i Gränslandet Gymnasium – Högskola. Ett Nätbaserat Studiematerial
Jan-Olle Malm
Kräver prenumeration
PDF
Utvecklat av
Open Journal Systems
Språk
English
Svenska
Information
För läsare