Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Privacy Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 (2012): Conference on Teaching and Learning - Proceedings
Vol. 7 (2012): Conference on Teaching and Learning - Proceedings
Published:
2012-08-30
Artiklar
Hur vänder man en kurs? Betraktelser över grundkursen i Mekanik för Industriell Ekonomi våren 2012 - Kvalitativa och kvantitativa observationer från CEQ-utvärderingen
Aylin Ahadi, Solveig Melin, Nina Reistad
PDF (Svenska)
Peer Feedback in Academic Writing Using Google Docs
Björn Hedin
PDF
Går budskapet fram?
Björn Oskarsson
PDF (Svenska)
Course Supervision Challenges in PhD Education
Mikael Blomé, Daniel Hellström, Gyöngyi Kovács, Johan Zetterberg, Johan Åkesson
PDF
Working Seminar – a method for proactive learning in project based education
Fredrik Nilsson
PDF
Implementing Peer Tutoring for Stronger Research-Linked Education
Henrik Pålsson, Daniel Hellström
PDF
How illustrations influence performance and eye movement behaviour when solving problems in vector calculus
Marcus Nyström, Magnus Ögren
PDF
Motivation, Peer Learning and Feedback in Flexible Learning
Andreas Larsson, Bitte Rydeman, Per-Olof Hedvall
PDF
Pair Lecturing to Enhance Reflective Practice and Teacher Development
Håkan Burden, Rogardt Heldal, Tom Adawi
PDF
Teaching Procrastination - A Way of Helping Students to Improve their Study Habits
Björn Hedin
PDF
En utvärdering om studenters mognad och resonemang kring ansvar för eget lärande
Kristian Stålne
PDF (Svenska)
“Must have that Business Intelligence…!” How to illustrate complex processes by interactive exercises and role playing
Mirka Kans, Ia Williamsson
PDF
Pedagogical Experiences of Competitive Elements in an Algorithms Course
Fredrik Heintz, Tommy Färnqvist
PDF
Communication training that facilitates subject understanding
Susanne Pelger, Sara Santesson
PDF
Strukturerad gruppläsning inför omtentamen
Anna Axelsson, Roy Andersson
PDF (Svenska)
Blooms taxonomy as a tool to align screencasts with intended learning outcomes
Per Warfvinge
PDF
Förbättring av lärandemönster - Litteraturtest i ständig utveckling
Jurek Pyrko
PDF (Svenska)
Betygsättning av projektarbeten - om att både stimulera studentens lärande och bedöma arbetet
Gunnar Ohlén, Per-Erik Bengtsson
PDF (Svenska)
Anonymiserad tentamensrättning och konsekvenser för relationen mellan lärare och student
Mikael Novén, Daniel Lundell, Elin Svensson, Niklas Gustafsson
PDF (Svenska)
Doktoranders behov av och förväntningar på handledningen - ett genusperspektiv
Hanna Modin, Elna Heimdal Nilsson, Jenny Rissler, Ida Truedsson
PDF (Svenska)
De Lärdas Pedagogiska Språk
Justyna Czemiel Berndtsson, Marcus Thern
PDF (Svenska)
Vem ska göra gruppindelningen och hur?
Alexandra Nikoleris, Axel Nordin, Hanna Palmqvist, Malin Sjöstrand
PDF (Svenska)
Problems arising with cooperative learning of students of different backgrounds at master programs at LTH
Federico Gómez Galindo
PDF
Publicerade föreläsningsfilmer som komplement i undervisningen - en problematiserande erfarenhetsrapport
Jonas Wisbrant
PDF (Svenska)
Så här gjorde jag! Inspiration och erfarenhetsutbyte kring webbaserat lärande och digitala verktyg
Åsa Forsberg, Maria Hedberg, Malin Irhammar, Sam Leissner, Marita Ljungqvist, Lena Landgren, Ebba Ossiannilsson
PDF (Svenska)
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Svenska
Information
For Authors