Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Login
Home
/
Archives
/
2006: Conference on Teaching and Learning - Proceedings
2006: Conference on Teaching and Learning - Proceedings
Published:
2013-05-15
Articles
Tandem Courses – Students coaching students
Görel Hedin, Lars Bendix, Boris Magnusson, Lennart Ohlsson
Requires Subscription
PDF
Morot och piska -Aktionsforskning kring kontinuerlig examination
Ulf Ellervik
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Erfarenheter av kommunikation av projektarbetens pedagogiska syften
Jonas Borell, Anders Gudmundsson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Matematikdidaktik för högskolans lärare
Gerd Brandell, Lena Zetterqvist
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Muntlig kontinuerlig examination
Richard Lundin
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Experimentera hemma med utrustningen i universitetens övningslaboratorier
Ingvar Gustavsson, Johan Zackrisson, Henrik Åkesson, Lars Håkansson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Lärande genom deltagande i praktikgemenskaper
Hans Kyhlbäck, Marcus Sanchez, Björn Stille, Monica Nilsson, Berthel Sutter
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Free-riding in Group Work - Mechanisms and Countermeasures
Per Ola Börjesson, Ali Hamidian, Eligijus Kubilinskas, Ulrike Richter, Kim Weyns, Per Ödling
Requires Subscription
PDF
Sustainable Assessment in Engineering Education – critical features of the examination process
Åsa Lindberg-Sand, Thomas Olsson
Requires Subscription
PDF
Causal Loop Diagrams–promoting deep learning of complex systems in engineering education
Hördur V. Haraldsson, Salim Belyazid, Harald U. Sverdrup
Requires Subscription
PDF
Effektivt pædagogisk udviklingsarbejde - hvordan gør man det?
Jørgen Lange Nielsen, Aage Birkkjær Lauritsen
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Interdisciplinary skills in architectural and engineering education programs - The pedagogical challenge
Niclas Andersson, Pernille Hammar Andersson
Requires Subscription
PDF
”Alla vägar bär till Rom” eller ”Får man göra hur man vill?”
Ander Axelsson, Per Borgquist
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Pedagogical Patterns – a method to capture best practices in teaching and learning
Eva Magnusson
Requires Subscription
PDF
Undervisnings- och forskningsmeriter – två sidor av samma mynt
Susanne Pelger, Anders Ahlberg
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Återkoppling som del i lärandeprocessen
Anton Cervin, Charlotta Johnsson, Ander Robertsson, Tobias Rydén
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Pair Teaching – an eXtreme Teaching Practice
Roy Andersson, Lars Bendix
Requires Subscription
PDF
Kontinuerliga självvalda kontroller under kursgång
Johan M. Karlsson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Examination av enskilda studenters insatser i grupparbeten
Eva Berg, Klas Ernald Borges
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Forskningens betydelse för undervisningen – ett diskussionsunderlag
Anders Ahlberg, Susanne Pelger
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Deliberativa samtal för pedagogisk utveckling
Thomas Olsson
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Significant Networks for Educational Development
Torgny Roxå, Katarina Mårtensson
Requires Subscription
PDF
Djupinlärning trots dålig pedagogik eller ytinlärning trots god pedagogik?
Mattias Alveteg, Christer Wingren
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Engagerande undervisning – en genusfråga?
Charlotta Johnsson, Ebrahim Parhamifar, Per Ödling
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Kemi i Gränslandet Gymnasium – Högskola. Ett Nätbaserat Studiematerial
Jan-Olle Malm
Requires Subscription
PDF (Svenska)
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Svenska
Information
For Readers