Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Statsvetenskaplig tidskrift
Om tidskriften
Integritetspolicy
Arkivet
Sök
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
Vol 121 Nr 3 (2019)
Vol 121 Nr 3 (2019)
Publicerad:
2019-07-01
Uppsatser
Political Communication in the 2018 Swedish Election Campaign
Henrik Oscarsson, Jesper Strömbäck
pdf (English)
Reaching the Voter
Exploring Swedish Political Parties’ Assessment of Different Communication Channels in Three National Election Campaigns, 2010–2018
Niklas Bolin, Kajsa Falasca
pdf (English)
The 2018 Swedish Election Campaign on Twitter
Constanza Sanhueza Petrarca, Maria Tyrberg, Steven Lloyd Wilson
pdf (English)
Party Communication and Public Opinion on Asylum in Sweden
Alexandra Feddersen
pdf (English)
Exploring the Link Between Right-wing Alternative Media and Social Media During the Swedish 2018 Election
Linn A.C. Sandberg, Karoline Andrea Ihlebæk
pdf (English)
“Is Sweden Finally Waking Up?”
Debating the 2018 Swedish National Election on 4chan
Emma Ricknell
pdf (English)
Exploring Media Use and Perceptions of Swedish News Media Among Immigrants During the Election Campaign 2018
Nora Theorin
pdf (English)
Litteraturgranskningar
Hindman, Matthew, 2018. The Internet Trap. How the Digital Economy Builds Monopolies and Undermines Democracy. Princeton: Princeton University Press.
Nils Gustafsson
pdf
Johansson, Karl Magnus & Nygren, Gunnar (red.), 2019. Close and Distant. Political Executive-Media Relations in Four Countries. Göteborg: Nordicom.
Elsa Hedling
pdf
Tufekci, Zeynep, 2017. Twitter and Tear Gas: The Power and Fragility of Networked Protest. New Haven: Yale University Press.
Karin Skill
pdf
Statsvetenskapliga förbundet
Ett inifrånperspektiv på beredning av forskningsansökningar
Katarina Roos
pdf
Att söka medel från Vetenskapsrådet. Erfarenheter från ämnesrådet för humaniora och samhällsvetenskap
Ulf Bjereld
pdf
Hela numret som PDF
Hela numret som PDF
pdf