Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Om
Om tidskriften
Integritetspolicy
Kontakt
Sök
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
2018: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
2018: LTHs pedagogiska inspirationskonferens - Proceedings
Publicerad:
2018-12-06
Artiklar
Kontinuerlig examination via automaträttade webbquizzar
Frank Wikström
PDF
Sommarinläsning med lärarstöd: uppmuntran och vägledning
Patrik Persson, Anna Axelsson
PDF
How can we make teaching more inclusive?
Bitte Rydeman, Håkan Eftring, Per-Olof Hedvall
PDF (English)
What influences teachers to develop their pedagogical practice?
Per Warfvinge, Torgny Roxå, Jennifer Löfgreen
PDF (English)
Valid, scalable, authentic, on-site, digital, individual assessment of programming skills
Thore Husfeldt
PDF (English)
Experiential Learning Theory as a Teaching Method in Climate Smart Architecture and Urban Design
Moohammed Wasim Yahia
PDF (English)
Expanding Architecture: Critical perspectives from within a school of architecture
Sandra Kopljar, Emma Nilsson, Ida Sandström
PDF (English)
Certifiering av icke-tekniska ingenjörskompetenser, går det?
Christin Lindholm, Mats Lilja, Christian Nyberg, Ylva Oscarsson
PDF
Memory Work as a methodology for evaluating learning in online environments
Line Palle Andersen
PDF (English)
A Self-Sustaining Model for Peer-to-Peer Engineering Education Among Children in Low Resource Environments
Henry Pigot
PDF (English)
Gender and equality sensitive situations in teaching – can we detect and manage them as they happen?
A. Wierzbicka, J. Borell
PDF (English)
Våta laborationer i Bioteknik- och Kemiteknikprogrammen – uppnås önskade laborationsfärdigheter?
Jenny Schelin, Margareta Sandahl
PDF
Utveckling av grundkursen i VA-teknik med hjälp av digitala pedagogiska verktyg
Karin Jönsson, Henrik Aspegren, Åsa Davidsson, Michael Cimbritz
PDF
High Quality Assessment and Measurement of Competency in Engineering Education
Thorsten Braun, Simone Loewe, Nadine Wagener-Böck, Freya Willicks
PDF (English)
Moodle som stöd för aktivt lärande
Anna Axelsson, Sandra Nilsson
PDF
Blended learning – mixed outcome?
Gunnar Lidén, Mats Galbe, Michaël Grimsberg, Helena Svensson
PDF
Tydligare mål och förväntningar i projektbaserade kurser
Damien Motte, Lise Jensen, Håkan Eftring, Katarina Elner-Haglund, Kirsten Rassmus-Gröhn, Anders Sjögren
PDF
Inte bara flum: hur Sceniskt framförande i föreläsningar påverkar LTHs lärare
Jennifer Löfgreen, Harald Leander, Öivind Andersson, Michael Cimbritz, Christina Isaxon, Damien Motte, Malin Lindstedt, Dragi Anevski, Cintia Bertacchi Uvo, Johan Mauritsson, Kerstin Sernhed
PDF
Måluppfyllelse, progression och kvalitetsarbete
Per Andersson
PDF
Lessons of Feedback in Higher Education in Sweden
Peter Persson, Stephen Marr, Klas Hjort, Arun Rana, Alfredo Mendoza
PDF (English)
Introduktion av datorbaserade beräkningshjälpmedel på grundnivå i ingenjörsutbildningarna
Madeleine Hermann
PDF
Visuell kommunikation – ett verktyg för kompetensöverföring och kreativ utveckling
Mikael Widell Blomé
PDF
Teaching international students: How do we integrate their international experiences?
S. Arvidsson
PDF (English)
Article Incubator: building interdisciplinary academic writing skills amongst PhD students
Jenny Palm, Jessika Luth Richter, Steven Curtis, Björn Wickenberg, Heather Schoonover
PDF (English)
Vad räknas som belägg för studenters måluppfyllelse?
M. Alveteg, R. Larsson, E. Leire, JO. Malm, J. Mauritsson, S. Nilsson, P. Nordbeck, LH. Ståhl
PDF
How to (and why) use Python to teach introductory Calculus
Jan-Fredrik Olsen
PDF (English)
Utvecklat av
Open Journal Systems
Språk
English
Svenska
Information
För författare